Расход в городе: 13.0 л/100км, по трассе: 8.0 л/100км, средний: 11.0 л/100км
Надежность
Комфорт
Ходовая
Внешний вид
Общая оценка
Придбав авто ще півроку тому назад в автосалоні… Довго чекав…Так як базові комплектації розбирали з автовозів як «гарячі пиріжки»… Спеціально почекав трохи, поїздивши достатньо для більшої об‘єктивності відгуку, коли ейфорія від покупки нового авто вже проходить і намагаєшся винайти будь-які «косяки», «цвіркуни» і недбалості збірки.
За півроку один дефект таки стався - в передній фарі відлетів (відкрепився, зламався) один відбивач лед фари ближнього світла. Обіцяли безоплатно замінити по гарантії (на цілу фару в комплекті, так як вона герметична і нерозбірна зі слів «офіціалів»). А так проблем з авто більше не було.
В цілому - дуже приємне авто, з достатнім об'ємом салону (для людей зростом до 1.90) і багажника, доброю якістю збірки як матеріалів інтер'єру так і кузовних деталей, з майже достатньою динамікою (як завжди хотілось би трохи швидшого і потужнішого прискорення з 0-100 км/год), хоча для повсякденної експлуатації в місті можливо і достатньою…
Спочатку розглядав для покупки гібридну версію Х3, але з цінником + 20 тис. у.о. за швидший на 2 секунди розгін до сотні і можливость по 60 км щодня їздити на електротязі робили таку покупку економічно невигідною…Тим паче тоді б треба було влазити в кредити і потім «сушити собі голову» з ними… А так - «база», Х-лайн, повний привід, безплатний чорний колір і ніяких кредитів!
Окремого респекту заслуговують драйверські налаштування авто: прекрасна чутливість рульового, курсова стійкість, «зібранність» підвіски… Саме «зібраність» бо м'якою її навряд-чи можна назвати… І не в останню чергу із-за шин Runflat…
Витрата палива напряму залежить від стилю водіння… Зазвичай, «світлофорні» старти з місця і активний стиль водіння даються в знаки середньою витратою палива в 13-14 літрів на сотню в місті, хоча три дні, заради експерименту, старався їздити «по-пенсіонерському» і врешті-решт насилу вклався в 9.5 літрів…Але це коштувало мені дуже великих зусиль і нервів… Ну не звик я так їздити! :)
Якість картинки на мультімедії - вище окремих похвал, не зрівняти з «японцями» …Як і якість збірки і якість матеріалів інтер'єру…Ніяких тобі «Напп» і «Алькантар», але все дуже простенько і приємно( комбінований шкіро-кожзамово-тканьовий салон)…
Минусы автомобиля:При активному стилі їзди - велика витрата палива, граничні зовнішні розміри для міського пересування (авто набагато більше зовні чим внутрішньо, це покоління Х3 за розмірами навіть більше першого покоління Х5!!!), висока вартість обслуговування на офіційному СТО.
Совет покупателю:Авто однозначно для драйверів... Заради задоволення від їзди і водіння…Перше моє авто з яким «зростаєшся в одне ціле»… Але підходить і під категорію сімейного авто… Але для «драйверської» сім'ї! :)
Ser Gio, я ж не «тракторист», щоб на дизелях -їздити... Жартую... Був піврічний досвід їзди на дизелі «Патфайндера» і «Корандо»... Тяга, зазвичай -приємна і досить потужна, хоча і з відчутливою «турбоямою»... Але цей «тракторний» рокіт двигуна... Я так і не зміг до нього звикнути... Ну і по-друге: Х3 з дизелем був майже на 6 тис. у.о.-дорожче...А це вже не вписувалось в мій безкредитний бюджет... І по-третє: я не виїзджую скільки в рік щоб «відбити» економію на витраті палива дизеля з дорожчою ціною дизельного авто...
MaxPower, так, друже, і не жалкую...Це зовсім інший рівень комфорту, їзди і якості матеріалів... Хоча надійність «японців», як на мене, так і залишилась беззаперечна...І на рівень вище європейської...Але все інше.....
MaxPower, та Мазда СХ-5 то взагалі -«бомба»... Якби я не зміг купити Х3 через брак грошей, я би зупинив свій вибір зокрема на СХ-5 2,5 AWD як на найкращому японському кроссовері з максимальними, як для «японців», драйверськими налаштунками , керованістю, і якістю збірки і матеріалів...
Хоча БМВ Х3 і швидше, і більше як за об'ємом салона, так і багажника...Правда і дорожчий в 1,5 рази за топову комплектацію СХ-5...Хоча з меншою кількістю корисних опцій в базі , які є в Мазді в комплетації Топ такі як : активний круїз, проекційний дисплей, вентиляція сидінь....
Нульове ТО через 2 тис. перших кілометрів коштувало майже 5 тис.гривен. Перше планове тому з пробігом вже в 14 тис. км вже коштувало 9700 гривен, але там вже крім оливи і маслянооо фільтра замінили фільтр салона і повітряний фільтр. До-речі, БК БМВ сам визначає терміни коли проходити чергове ТО. Я так розумію, він визначає ці терміни по витраченим мото-годинам, а не по пробігу!
Друге ТО на 25 тис. км з додатковою заміною усіх свічок, доливом гальмівної рідини + звичайні заміни усіх фільтрів і оливи зі знижкою мені вже коштувало 11 тис. гривен... Не знаю я зараз, це багато, чи мало... Я ж останніх років 16 вже тільки на нових авто-їзжу, ТО всіх авто проходив на фірменних ТО по гарантії , ціна плюс-мінус- однакова... Ну у БМВ вона, звичайно більша чим у корейців і японців...
Приготовить сироп под названием «человеческое внимание» новый BMW X3 способен не хуже популярного предшественника. Вседорожник III поколения (внутризаводской индекс G01) «поселился» на новейшей платформе CLAR, отчего стал крупнее по основным размерам, интереснее обликом и «заряженнее» оснащением.