Модельный ряд BMW

Отзыв о BMW X3 2021 года


Автомобиль: BMW X3 (G01) 2021 г.в., внедорожник, автоматическая коробка передач, Полный привод , пробег - 7 км, двигатель - 2.0 turbo бензин, комплектация - X-line
Автор: unforgiven (Украина, Житомир)   02.11.2021
Расход в городе: 13.0 л/100км, по трассе: 8.0 л/100км, средний: 11.0 л/100км
НадежностьОценка: 4
КомфортОценка: 5
ХодоваяОценка: 5
Внешний видОценка: 5
Общая оценка4.0

Придбав авто ще півроку тому назад в автосалоні… Довго чекав…Так як базові комплектації розбирали з автовозів як «гарячі пиріжки»… Спеціально почекав трохи, поїздивши достатньо для більшої об‘єктивності відгуку, коли ейфорія від покупки нового авто вже проходить і намагаєшся винайти будь-які «косяки», «цвіркуни» і недбалості збірки.

За півроку один дефект таки стався - в передній фарі відлетів (відкрепився, зламався) один відбивач лед фари ближнього світла. Обіцяли безоплатно замінити по гарантії (на цілу фару в комплекті, так як вона герметична і нерозбірна зі слів «офіціалів»). А так проблем з авто більше не було.

В цілому - дуже приємне авто, з достатнім об'ємом салону (для людей зростом до 1.90) і багажника, доброю якістю збірки як матеріалів інтер'єру так і кузовних деталей, з майже достатньою динамікою (як завжди хотілось би трохи швидшого і потужнішого прискорення з 0-100 км/год), хоча для повсякденної експлуатації в місті можливо і достатньою…

Спочатку розглядав для покупки гібридну версію Х3, але з цінником + 20 тис. у.о. за швидший на 2 секунди розгін до сотні і можливость по 60 км щодня їздити на електротязі робили таку покупку економічно невигідною…Тим паче тоді б треба було влазити в кредити і потім «сушити собі голову» з ними… А так - «база», Х-лайн, повний привід, безплатний чорний колір і ніяких кредитів!

Окремого респекту заслуговують драйверські налаштування авто: прекрасна чутливість рульового, курсова стійкість, «зібранність» підвіски… Саме «зібраність» бо м'якою її навряд-чи можна назвати… І не в останню чергу із-за шин Runflat…

Витрата палива напряму залежить від стилю водіння… Зазвичай, «світлофорні» старти з місця і активний стиль водіння даються в знаки середньою витратою палива в 13-14 літрів на сотню в місті, хоча три дні, заради експерименту, старався їздити «по-пенсіонерському» і врешті-решт насилу вклався в 9.5 літрів…Але це коштувало мені дуже великих зусиль і нервів… Ну не звик я так їздити! :)

Якість картинки на мультімедії - вище окремих похвал, не зрівняти з «японцями» …Як і якість збірки і якість матеріалів інтер'єру…Ніяких тобі «Напп» і «Алькантар», але все дуже простенько і приємно( комбінований шкіро-кожзамово-тканьовий салон)…

Взагалом авто задоволений. :)

Плюсы автомобиля: Добра керованість, чутливість рульового, достатня (майже) динаміка, чудова місткість, стійкість в поворотах, багата комплектація в «базі», прекрасне яскраве адаптивне лед-світло…

Минусы автомобиля: При активному стилі їзди - велика витрата палива, граничні зовнішні розміри для міського пересування (авто набагато більше зовні чим внутрішньо, це покоління Х3 за розмірами навіть більше першого покоління Х5!!!), висока вартість обслуговування на офіційному СТО.

Совет покупателю: Авто однозначно для драйверів... Заради задоволення від їзди і водіння…Перше моє авто з яким «зростаєшся в одне ціле»… Але підходить і під категорію сімейного авто… Але для «драйверської» сім'ї! :)

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Вход | Регистрация

Автор отзыва  

Пробіг - 7 тисяч км, а не 7 км... Прикро помилився... Вибачте.

+3ОТВЕТИТЬ  
MaxPower  

Як так? Ви зрадили японцям ))?

-1ОТВЕТИТЬ  
Ser Gio  

MaxPower, ага зрадили ніссану з німцем, ще й на бензомоторі)) вже хоча б дизеля на худий кінець брати, якщо дуже хочеться бнв

+2ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Ser Gio, я ж не «тракторист», щоб на дизелях -їздити... Жартую... Був піврічний досвід їзди на дизелі «Патфайндера» і «Корандо»... Тяга, зазвичай -приємна і досить потужна, хоча і з відчутливою «турбоямою»... Але цей «тракторний» рокіт двигуна... Я так і не зміг до нього звикнути... Ну і по-друге: Х3 з дизелем був майже на 6 тис. у.о.-дорожче...А це вже не вписувалось в мій безкредитний бюджет... І по-третє: я не виїзджую скільки в рік щоб «відбити» економію на витраті палива дизеля з дорожчою ціною дизельного авто...

+4-1ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 4
DenRamon  

А скільки коштує СТО за весь цей час?

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Нульове ТО через 2 тис. перших кілометрів коштувало майже 5 тис.гривен. Перше планове тому з пробігом вже в 14 тис. км вже коштувало 9700 гривен, але там вже крім оливи і маслянооо фільтра замінили фільтр салона і повітряний фільтр. До-речі, БК БМВ сам визначає терміни коли проходити чергове ТО. Я так розумію, він визначає ці терміни по витраченим мото-годинам, а не по пробігу!

+1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Друге ТО на 25 тис. км з додатковою заміною усіх свічок, доливом гальмівної рідини + звичайні заміни усіх фільтрів і оливи зі знижкою мені вже коштувало 11 тис. гривен... Не знаю я зараз, це багато, чи мало... Я ж останніх років 16 вже тільки на нових авто-їзжу, ТО всіх авто проходив на фірменних ТО по гарантії , ціна плюс-мінус- однакова... Ну у БМВ вона, звичайно більша чим у корейців і японців...

+1ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация

Тест-драйв BMW X3: BMW X3 xDrive20d: мятеж таланта
BMW X3 xDrive20d: мятеж таланта

Приготовить сироп под названием «человеческое внимание» новый BMW X3 способен не хуже популярного предшественника. Вседорожник III поколения (внутризаводской индекс G01) «поселился» на новейшей платформе CLAR, отчего стал крупнее по основным размерам, интереснее обликом и «заряженнее» оснащением.

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у X3

BMW X3 2021 BMW X3 36.900$ 2021 73.000 км
BMW X3 2012 BMW X3 21.500$ 2012 193.000 км
BMW X3 2021 BMW X3 36.900$ 2021 73.000 км
BMW X3 2014 BMW X3 16.000$ 2014 201.000 км
смотреть все
объявления